Över 10% av alla Sveriges företag är verksamma inom bygg- och städbranschen.
Statistiken, som kommer från Byggföretagen och Almega Serviceföretagen, visar också att 80% av företagen är så kallade mikroföretag - dvs. företag som har färre än 10 anställda.
Kanske är det just därför som de flesta av våra konkurrenter fokuserar sig på att serva de större bolagen, främst inom tjänstesektorn, för de är redan stora och har råd att betala för sin marknadsföring.
Vad blir då resultatet?
Jo, att stora företag fortsätter växa och maximera sina vinster medan mindre företag får kämpa hårt för att behålla sina marknadsandelar.
Vi vill inte jobba så.
Våra kunder, till skillnad från stora koncerner, saknar resurser att bygga upp en fullservice marknadsavdelning och det är där vi kommer in - vi är din externa marknadsavdelning.
Våra lösningar är framtagna för att ge dig som kund ett dedikerat och resultatdrivet marknadsföringsteam till en bråkdel av kostnaden som det skulle innebära att anställa alla internt.